Många ben hjälper inte alltid

Jag har sett två spindlar här, först den svarta änkan och sen var det en liten skit igår som gick samma öde till mötes som sin föregångare. Jag har ögon för spindlar, finns de så upptäcker jag dem. They run run as fast as they can, but they can't run from me - I'm the gingerbread man!

(ni behöver inte förstå, det är såhär min hjärna fungerar)

Nuförtiden när jag sätter mig på golvet vid sängen (som nu) eller framför soffan sitter jag ett par sekunder, känner att jag bör försäkra mig om att det inte kommer någon smygattack bakifrån och kollar under soffan/sängen efter spindlar och sätter mig sen tillrätta igen. Och apropå det har jag träsmak i baken nu vilket iofs är ganska passande då jag sitter på ett trägolv. Men det är lika oskönt för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0