Kärt barn har många namn

En sak som jag kände att jag måste göra när jag var i New York var att gå in på Starbucks och köpa något varmt att dricka så att även jag kunde springa runt på stan och se så där New York-cool ut som man bara kan göra med en mugg på språng. Sista dagen springer jag därför inte på Starbucks och ställer mig i kö. Problemet nu är ju det att jag inte dricker kaffe men upptäcker till min stora glädje att de har Chai Latte - eller Chai Tea Latte som de kallar det - så när det är min tur säger jag till kassörskan:

"A tall chai tea latteeej... chai tea lattä.. Uh, sorry a chai tea lättej please.."

Inte nog med fick jag hete Andea på muggen. Nåja, jag fick i alla fall min Starbucksmugg som jag sen sprang runt med längst 7th avenue och såg sådär grymt cool ut. En äkta o-turist. Yeah that's me..
Would you care for a laaatheejäää?



Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Cooling! Nu kan du dö lycklig ;)

2009-11-19 @ 20:46:44
URL: http://annamajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0