God morgon, är du riktigt vaken är?

Jag vet att när jag vaknar tidigt i LA är klockan nån gång på eftermiddagen svensk tid.. men det spelar ingen roll.
Att vakna halv 6 på morgonen och vara superpigg är wunderbart och dessutom first time ever för mig! Och då spelar tidsskillnader ingen roll. Jag är morgonpigg och kvällstrött. På morgonen när jag vaknar kvittrar fåglarna och solen skiner in genom fönstret. Ni får stå ut med att nästa del jag säger låter knäppt men varje gång jag tittar ut genom fönstret så känns det som att jag är utomlands med grönt gräs, sol och palmer. Och ja, jag vet om att jag är utomlands men det känns inte så... men det ser ut som typ Spanien utanför fönstret. Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0