Det mystiska brevet - not

Det mystiska brevet var inte så mystiskt. Det kom från Chichester College och var mitt bevis att jag klarat The Key Skill Test som säger att jag får jobba i England (min engelska är tillräckligt bra) om jag så skulle vilja.

Nåja, jag är ganska glad för det. Det kunde ha varit ett brev från en galen psykotpatmördare som helt random valt ut någon från telefonkatalogen att börja stalka. Det hade kunnat vara ett kravbrev på en stor summa penga för en produkt jag inte köpt, beställt eller ens hört talas om. Det skulle kunna varit snapshot bilder på mig med texten "i'm watching you" (då är vi återigen tillbaka till den galna psykopatmördaren). Det hade kunnat vara spöken som försöker säga mig något genom innehållet i brevet och strax efter dras jag in i en farlig jakt där jag jagas av galna psykotpatmördare...

Aaa, det kunde ha varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0