Den första shoppingen

Idag bar vägen tillbaka till Santa Monica och Third Street Promenade (shoppinggatan) och stranden. Fan vad underbart det är att stå i solen under klarblå himmel och höra vågorna slå in mot sandstranden. För att bre på den här bilden ännu smörigare slänger jag in alla palmer som reser sig högt och stiligt och bergen som skymtas längs horisonten. Ledsen (egentligen inte) men Dalarnas gran och tallskogar kan slänga sig i väggen, this is the real shit. Vi var även ute på Santa Monica piren och spanade in parisehjulet och andra nöjesaktiviteter som de drar igång på kvällarna innan vi sen gick tillbaka till Promenaden.

Fan vad jag är stolt över mig själv! Jag har (typ) bara kollat på sånt jag faktiskt behöver och dessutom bara köpt sånt som jag absolut verkligen behöver. Yeey!! Det blidde två bh:ar från Victoria's Secret (för den som antecknar) och ett par springskor som funkar för mina speciale-fötter, men dem ska jag hämta ut om ett par dagar för då får jag rabatt på't. Nice! Det enda som fundersammar mig är att det är rosa detaljer på dem.. hmmm. Men om de slutar få mina fötter att värka så lär jag väl stå ut?

 - Sen måste jag säga det att sitta ute i tröja och käka glass i november är störthärligt.

Imorgon är det Laguna Beach som ligger på agendan. Jag har ingen aning om vad det är men det låter fint iaf!


    Express, helt underbar affär Street performance  


Kommentarer
Postat av: Lina

kan ju upplysa dig om att det är grått och regningt här, varje dag :P haha men nu ska jag också flytta snart, iof till kylan, men kul med omväxling iafkul

2009-11-23 @ 14:21:32
Postat av: Christoffer

Jag antecknar!

2009-11-23 @ 21:00:05
Postat av: Andrea

Lina: ja omväxling förnöjer! även om den ibland är snö... haha :P men du kmmr säkert ha det skitkul där! =D



Christoffer: Good! ;)

2009-11-24 @ 03:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0