Dagen C

Och så var det Dagen före D. Har precis spenderat de senaste 20 minuterna till att checka in mamma och mig via Internet och inte förstår jag mycket av det papper som jag fått ut, men nu jäklar tror jag att det är fixat och klart (betoningen ligger på tror). Väskorna är i alla fall fortfarande ofärdiga, det vill säga min stora ligger precis på maxgräns nu, mer ska i och min carry-on kan eventuellt vara för stor.. hm. Har ställt in mig på att det kommer blir övervikt men det får det bli nu för jag satt uppe till 01.30 igår natt (inatt?) med att försöka pula ner vikten som började på 26 kilo. 1 väska och endast 23 kilo är ju heldumt! Ingen vettig människa kan packa för att åka till andra sidan jorden på 23 kilo!

Ute faller stora, tunga snöflingor. Jag måste säga att det känns bara bättre och bättre med det kalla vädret i Sverige när jag vet att jag ska åka ifrån det - YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0