Black Friday

Idag var den ingen mindre dag är Black Friday. Detta är en stor readag (kan jämföras lite med vår mellandagsrea) där massa butiker rear ut massor av saker till massa bra priser. Massa toppen!! Så vad har jag gjort idag? Shoppat  såklart. Vi åkte ner till Santa Monica där jag inhandlade mina jogginskor (hurrey!), en sportbh och - min lilla stolthet - en ipod nano. För samma pris som man får 8gb i Sverige får man 16gb här och idag var priset dessutom nedsatt. Detta är toppen! Det blidde en snygg röd [product red] som, om jag inte minns fel, betyder att en viss inkomst som de får in av [produkt red] produkterna går till hiv och/eller aidsforskning.

Käkade en underbart god och mycket välförtjänt >second breakfast< som hobbitarna säger runt halv ett, lättstekta ägg med bacon och toast med butter and jelly. MUMS!

Efter drog vi vidare till Beverly Hills och Rodeo drive. Jag har bland annat testat Chanel solglasögon, fått allergisk reaktion på Yves Saint Laurent och avböjt champagne på Versace. Jag säger helt utan ironi (och nej, det var inte heller ironiskt) att Rodeo Drive is a velly velly nice place!

Vi åkte även runt och glutta på lite hus i Beverly Hills och även Bel Air tror jag det var.. Trevligt värre om man säger så.


  


Nejp, nu är Andrea jättehungrig och hungrig lite till. Hon ska äta. Och sen njuta av sina inköp. Som faktikst bara var nyttiga, behövliga och planerade. Mums!


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

alltså du. Jag tycker att du ska börja skriva datum och klockslag för det du skriver, för jag är helt lost när det gäller tidskillnaden mellan där du och jag är.

För övrigt så önskar jag att du njuter av LA för mig också!!

2009-11-28 @ 23:24:47
URL: http://annamajaa.blogg.se/
Postat av: Allie

EN RÖD!?!?! jag hoppas du skojar...

2009-11-29 @ 00:56:41
Postat av: Andrea

Anna Maja: klockslag står längst ner under varje inlägg. och för övrigt, självklart gör jag det ;)



Allie: Inte skojar man väl om en sådan sak heller. Röd och skitsnygg! ;)

2009-11-29 @ 06:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0