Att göra en Newton

Det faktum att jag har tvekat massor visar att jag definitivt har en skruv lös. Webbdesign är bland det absolut roligaste jag kan hålla på med så vad håller jag egentligen på med?! Egentligen finns det ingen som helst tvekan om att det här är vad jag borde hålla på med som yrke, åtminstone något åt datahållet. Jag behöver helt enkelt bara skärpa mig vilket kommer passande eftersom jag ändå planerat köpa skärp i landet Over there..

Nej Andrea, tvekar du någonsin igen så gå in och pilla lite med bloggen så faller äpplet ner i huvu't på dig igen. Och dessutom - det är ju självklart att du lär dig och blir duktig när du börjat plugga! Ingen kan väl förväntas vara på topp när man är nybörjare heller?


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Det är bra Andrea. Och då är det du som får lära mig en massa komplicerade koder ;)

2009-11-12 @ 21:54:52
URL: http://annamajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0