And I said what about breakfast at Hollywood

Startade dagen idag med frukost i Hollywood tillsammans med Tove och Ida. Sweeet! Maple Oat Peanut Scones med Chai Latte är en bra start på dagen, och efter nån timme eller två blev det påfyllnad när Tove gick och köpte första advent fika. Riktigt mys var det! Och vi såg dessutom en kändis. Det var en kort kille med blont hår, mörk jacka och pilotbrillor. Så om du vet med dig att du sprang förbi Starbucks i Kodak Theatre 29 nov 2009 mellan 09.00-12.00 och stämmer in på ovanstående beskrivning - var vänlig berätta vem du är för vi kan inte komma på ditt namn. Men känd vet vi att du är! You can run but you can't hide... Vi blev också fotade på ett väldigt odiskret sätt av en japan. Haha!

Efteråt blev jag upphämtad och vi färdades till Malibu! Walks along Malibu Beach och lunch på Malibu McDonalds. Impigt va? Att ha ett beach house som sommarhus skulle inte vara helt fel, speciellt inte på de ställen där husägarna dessutom äger stranden privat. Och att kunna surfa vore ascoolt! Om jag flyttar till ett ställe nära havet och sammlar på mig lite mod (inte för att göra det utan för att skämma ut mig totalt) så vill jag lätt börja lära mig!

På vägen hem åkte vi förbi ett gym där jag blev in-signad. Jajamensan, här ska det bli träning igen; HUA HUA! Någon återgärd lär jag ju göra när cheesecake och cookies var godare än de borde. You ain't rollin' me out of the plane, no.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0