Alla sätt är bra utom de sockerfria

Idag kära vänner har jag skaffat mig ett amerikansk mobilnr! Jajamensan, är det så att ni vill ha det så skicka ett mail eller facebooka eller säg till här så ska jag skicka det till er. Jag känner mig mäkta cool alltså.. mohaha! Eller, nej det gör jag egentligen inte. Jag förstod ungefär hälften av vad T-mobilkillen sa till mig men förhoppningsvis går min mobilräkning ner nu *blink blink*.

Jag har även varit inne i ett buddisttempel idag där jag bevittna välsignelse eller bön (svårt att avgöra när jag inte förstår språket). Det var ganska coolt faktiskt, första gången jag var inne i ett buddisttempel. Det var fint.

Sen skulle vi ha åkt till Malibu efter men trafiken var så tjock så det blev lagt på asfalt och istället åkte vi till ett mall innan vi åt buffémiddag på Todai. Sushi och sushi och räkor och krabbor och bbq och efterätt så mkt jag ville! Jävlar vad jag kommer bli fet alltså! Men jag åt faktiskt med någorlunda måtta och nu sitter jag istället och käkar godis eftersom jag är trött. Aja, alla sätt är bra utom de sockerfria..

Åh, jag får ju inte glömma bort att berätta bland det viktigaste: Ikväll åt jag mitt livs första ostron! De är skitläskiga. Ser slemmiga ut. Men de var faktiskt inte lika illa som jag trodde de skulle vara. Konstig konsistens men smakade inte så jättemycket. Typ salt.. Inte gott men inte illa heller. Med en god sås till skulle det nog kunna vara ganska gott kan jag tro.

Det ni!


Oyster - slemmigt men mättande


Efterättstallrik. Måste ju testa lite av allt..
Kan nu bocka av jello från "måste testa"-listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0