Zombienatt

Jag hade en sån konstig dröm inatt. Jag drömmde att alla förvandlades till zombies. Det var en "vanlig" sjukdom som muterats och som först gjorde att man blev förvirrad och mer eller mindre dement, sen förvandlades man till en zombi som var aggresiv och som gick runt och sa "Kan inte. Kan inte. Kan inte." Och det värsta var att viruset spreds via andedräkten så det spreds jättefort och nästan alla blev smittade. Men vi var några som klarade oss och var man osäker på om någon var en zombie eller inte så kunde man prata för det kunde inte zombiesarna. Jag tror vi stoppade spridningen genom att lägga alla zombisar i en stor conteiner som vi sen hällde tändvätska över och tänkte tända på (såg aldrig själva "påtändningen" men stopp tog det på zombisar).

Kan det vara en framtidsdröm tro? Är det så världen kommer gå under 2012 - hela världens population kommer förvandlas till ovilliga zombisar?

Jag borde nog sluta se på så mycket zombiefilmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0