You've got letter

Jag har stekt pannkakor idag och jag måste säga att jag har blivit en riktigt hejare på det här svenska receptet! Det roliga är att det har tagit mig ett atlantsbyte för att lägga på minnet hur mycket mjöl och mjölk jag ska ha i. Varför kunde jag inte komma ihåg det i Sverige?

Anywho, efter middagen slog det mig en sak; Vi har inte kollat posten idag, så ut springer jag i flip-flopsen och öppnar den mörka postlådan. Jo visstfan ligger det post där och i mörkret kunde jag även urskilja reklam. Men inga julkort dock vilket var lite trist (det är alltid kul att få en julhälsning, eller annan hälsning med för den delen). Väl inne i ljuset går jag och min morbror igenom posten. Hans, hans, hans och ha.. vänta lite. Det sista brevet är ett litet lila brev med svensk julstämpel. "Andrea" står det som mottagare. HURRA jag har fått brev! Jag öppnar brevet och finner två stycken brevpapper med dubbelsidigt skrivande. Det gjorde verkligen min kväll - tack Anna Maja!!


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Det var så lite så :) ;)

2009-12-23 @ 10:44:45
URL: http://annamajaa.blogg.se/
Postat av: Anna Maja

Förresten så betyder det alltså att det kom fram! :O jag måste säga att jag hade mina tvivel när jag skrev den där skumma adressen ;)

2009-12-23 @ 10:45:54
URL: http://annamajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0