Tidsresor går visst

Jag har redan varit med om höst i år. Hela höstköret från augusti till november med de fallande löven, den klara luften, regnet.. allt! Så att gå ut nu och vandra bland träd vars löv skiftar i gult och rött, se hur löven faller till marken och uppleva den friska höstluften igen känns riktigt konstigt. På något sätt känns det fel att uppleva samma säsong två gånger under ett och samma år... Det känns som jag rest tillbak i tiden. Kanske jag har det? Kanske har jag utan att veta om det åkt tillbaka flera månader i tiden för att göra något.. fixa något... förändra något. Förhindra en framtida katastrof kanske? Hindra robotarna från att ta över världen år 2012?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0