Snart tändas tusen julejus

Jag har nu bockat av ytterligare en sak på min "amerikanska saker att göra/testa"-lista. Igår åkte vi till Wallmart där jag spanade in affärens alla hörn och kanter. Känner mig så mäkta berest alltså, så erfaren, så världsvan.. "Ska du med till Wallmarts?" - Nae. Been there, done that, moving on liksom.

Igår var vi även ute på ett mission: Finding Christmas Tree.
Efter tredje affären hittade vi äntligen vad vi var ute efter - den perfekta julgranen (som var tvungen att monteras ner för att vi skulle kunna få hem den) and so we did. På vägen hem plockade vi även upp middag som sköter sig själv i ugnen (nu när jag väl fått igång den ska den la användas med..) och medan vi montera upp granen igen och började julpynta så smälte osten i ugnen och knaprighet skapades. Mmmmmm... piiiizza.. Julstämning börjar sakta men säkert skapas och bara 3 dagar kvar till jul. Ho Ho Ho!


Julpyntsmiddag. Jag skulle nog i stort sett kunna leva på pizza och sushi.



Nu är det jul, Här i vårt hus,
Granen har kommit, Hoppfallallalaa...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0