Min gröna julafton

Det kanske inte var en traditionell julafton. Det var ingen tomte, ingen snö, ingen dans kring granen, ingen Kalle Anka (än) och julmiddagen var färsk grillad fisk med chili sauce och ris.. Men det var en riktigt bra jul. Jag var duktig och gick en lång morgonpromenad, jag åt inte obscena mängder choklad och trots att vi bestämt inga julklappar så blev det en liten julklappsutdelning iallafall. Jag blev så exalterad att jag nästa höll på att riva sönder min haha! Men den är fortfarande fullt brukbar och tillsammans ska jag och min present åka till Nordstrom Rack och konsumera. Andrea + Grant = Bra kombination!

Imorgon är det två julmiddagar som gäller. Jag borde kanske ha stretchbyxor på mig men tvivlar på att jag lyckas hitta några som är tillräckligt passande för möte med främmande folk. Och ofta att jag skulle hitta sånna i min garderob.. Ah man får se det från den ljusa sidan - med jeans på kan jag maskera sånt som inte borde synas och dessutom se till att hålla knappen stängd. Och det vet man vad det betyder - inget fyrmagsjulbordsätande. Hihi.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har redan raderat det här inlägget en gång och vill inte göra det igen..



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0