Klockan är inte vad du tror den är

Jag förstår inte, nu är det så där igen. Det här var inte som jag planerat.
Jag hade en bra plan; efter maten skulle jag skicka iväg ett mail, kolla om någon vill mig nåt och sen sätta mig och kolla på Supernatural. Jättebra! Men nu sitte jag här återigen framför datorn och klockan har rusat iväg till 23.18. Backa ett par timmar, please, jag hinner inte med.

Och nu höll torktumlaren på att ge mig hjärtsnörp när den plötsligt skrek "Fäääääääääärdiiiiiiiig!". Nej nu blir det att sätta igång diskmaskin, glömma bort att jag har mascara på mig och stupa i säng. Denna flicka är trött hon.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha det var en jäkla bra motivering :D får se hur långt den räcker

2009-12-11 @ 13:15:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0