Jag <3 IKEA

Igår åkte vi till IKEA som sagt för att fixa skruven som vi saknade och fått ersatt med helt fel typ. Det är inte klokt, jag fullkomligt njöt av att vara där! Vet ni hur underbart det var att få läsa svenska bokstäver? Och se svenska produkter? Och få se Å Ä Ö? Det var helt fantastiskt och jag njöt ända ner till tåspetsarna när vi gick omkring och kollade på den svenska maten. Sill, lingonsaft, gravad lax, kräftor, marabou, pepparkakor, flädersaft...!



det tar att man behöver åka till IKEA för att få tag på fullkornspasta



Nu är julgodis och pepparkakor inköpta och jag har fått rätt skruv.  Då är det bara att återvända till min MALM då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0