I'm dreaming of a chocolate box

Kan det bli mer jul än pannkakor och hallonsylt till frukost? Skulle inte tro det. Har dessutom käkat ett Snövit äpple. Jag förstår lockelsen för gott var det! Men en så länge står jag upp och andas mohaha!

Promenaden var jätteskön, solen lyste varmt och det var lagom med folk ute och joggade. Själv körde jag en sån där mellanting - först gå, sen jogga, sen gå mycket till, sen jogga lite grann... sen var jag trött. Men 5000 steg blev det - fan vad hurtigt! Vem säger att man ska vänta till efter nyår med att starta sitt nya liv? Jag börjar vid jul. Så, nu ska jag ta mig en dusch och sen öppna en paradisask och vräka i mig allt! För det är väl sånt morgonpromenader kompenserar för?


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0