I fadern, sonens och den heliga andens namn

Jag har begått mord ikväll. Kallt, beräknat mord av första graden. Ikväll tog jag livet av fyra små krabbor. May their souls swim to crab-heaven and god bless their little meat inside my body. Vet ni hur hemskt det var? Jag har förträngt det - så hemskt var det. Och min morbrors fru som vanligtvis får sköta den sysslan då jag gömmer mig var no were to be found. Men de dog snabbt (hoppas jag), vi (ja, eller jag då) la i dem direkt i kokande vatten så de tvärdog innan vi steamkokade dem färdiga. Och jag bad om förlåtelse till var och en av dem, både innan under och efter dödandet. Och de blev välsingnade innan vi la i dem.

It was horrible. Usch. But damn they taste so good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0