Huschke Duschki Doo

Om det är något jag är riktigt dålig på så är det att laga mat, jag kan det helt enkelt inte (jag följer fortfarande receptboken när jag lagar pannkaka - jag skojar inte). Och det är nog på grund av min oförmåga till att laga mat som den blir som allra bäst när jag har absolut ingen aning om vad jag gör. Idag visste jag precis vad jag gjorde till lunch. Jag stekte lite korv, värmde lite ris, blanda med lite spicy sås, tillsatte lite salt, döljde allt med härligt grön sallad och toppade det hela med papaya.

Slutsats: att blanda korv, starkt, salt och sött var ingen direkt höjdare. Faktum är att det var ganska äckligt mot slutet. Men jag åt det och jag har lärt mig - never ever again.

Är det någon som sett den svenska kocken på Sesame Street? Om inte så ska ni veta att jag är precis lika i köket.
Den som vågar kan ju spana in. Middag någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0