Höjden av korkhet - Dum Dummare Dummast

Jag har precis begått höjden av dumhet. Så otroligt dumt! Så korkat! Så IQ-befriat! Så total genomidiotiskt!
Så vad kan denna genomkorkadeidiotiskasåotroligtiqbefriade sak vara? Jag har tvättat min alldeles sprillans nya ipod i tvättmaskin. 40gradigt varmt vatten som under X antal minuter spolar igenom alla elektroniska fiber i dess lilla röda skal. Jag är sååååååå korkad! Oj, jag höll nästan på att glömma säga att jag även hade extra sköljning inställt och tillsammans med ipoden tvättade jag även lurarna, mitt gymkort och... det var något mer.. jo visst jag, kläder.

Detta tar jag som ett tecken på att jag aldrig ska bli husfru. Punt slut.
Nu tänker jag tröstäta. För blír jag tjock och fet så kommer livet att kännas så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Men lilla Andrea.. det var det roligaste jag hört :P. Hur lyckas man med det? Bara du kanske, haha ;). Det blir bra!

2009-12-09 @ 15:11:21
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se
Postat av: Allie

Jag antar att frrågan är överflödig men: fungerar den?

2009-12-09 @ 18:23:13
Postat av: Andrea

haha, tack för stödet assi! ;)



den startade iaf imorse men den har gått i lås så jag kan inte göra ngt med den. vet inte om ljudet funkar än och skärmen slocknar.. men den startar iaf!

2009-12-09 @ 20:45:14
URL: http://fromatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0