HBO has got the stuff

Förstår folk egentligen hur genial Sex and the city är? Det spelar ingen roll vilket humör man är på; glad, ledsen, arg, upprörd, exalterad - SATC är serien för allt och alla och närsomhelst!

För övrigt har jag haft en väldigt lugn dag idag. Har nu burit ut den stora IKEA lådan ur min garderob och ställt den vilande mot sängen. Den var tyngre än jag trodde, ibland är det tur att man har fungerande hjärnceller så man slipper stå som ett fån med halva ute och inte veta vad man ska göra. Nu blir nästa steg att flytta den från sängen så jag kan sova tryckt inatt (en smäll från den och jag sitter antingen vettskrämd i taket alternativt mosad i golvet) och sen är det bara att vänta på den där speciella dagen då lusten och orken och viljan kommer och säger att det är dags att sätta ihop IKEA möbeln. För visst är det kul? He he he.

En annan sak jag måste säga är att jag har små plastpluppar som man trycker fast på täcket för att förhindra att det glider omkring innuti lakanet och man en dag helt plötsligt bara har lakan att krama om. Smart va? Det är det faktiskt, men jag vaknar nu i stort sett varje dag med antingen en i ryggen eller inom blickens avstånd. Hm, kan inte förstå varför de inte sitter kvar. Bara de uppe vid överkroppen dessutom... Kan det ha något att göra med att jag vaknade imorse med hela det gigantiska täcket virat runt mig? Kanske. Näh, det ska jag väl ändå inte tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0