Gymm, Gymmare, Gymnast

Hoh! Hah! Uuuuuuh! Muuuuuuuu!

Har precis kommit hem från gymmet. Upptäckte i bilresan hem att jag använder min högerarm mer än vänsterarmen när jag tränar. Hmm. En annan sak jag upptäckte - de här maskinerna är way more avancerade än de jag är van vid. Så jag körde på det jag är van vid. Försökte mig på en magmaskinen och upptäckte att jag kom - ingenstans. Satte mig lätt generad ocgh började istället stretcha armarna (totalt genomskinligt). "How many sets do you have left?" en stor muskelknutte kommer fram till mig. "None, I'm done" säger jag och slinker snabbt därifrån. Back to the armmaskinerna. Huuua, huuuha, huuuu! Strax  färdig, kanske jag skulle kolla in vilka fler maskiner som finns? Hittar välbekanta benmaskiner och jag skiner upp. Hurrey! Jag sätter mig och ska trycka fram där man lägger upp benen - it won't move. Återigen återgår jag snabbt till armstretchningen och skynder mig diskret *host host* av maskinen. Nej, nu får det vara nog för idag. Dags för lite stretching...

Kommentarer
Postat av: Anna Maja

sv: fuck falun BIG TIME! Men faktum är att jag nog vill gå hela året, för att lära mig allt. Men sen! Sen kan vi fly fältet, absolutly! :D

2009-12-07 @ 20:22:57
URL: http://annamajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0