God Jul!

Wow, så vaknar man upp till 24 december och julafton. Måste säga att jag hade en riktigt bra start på dagen, mobilen började spela och i ett försök att få tag på den så fick jag den istället att ramla ner under sängen vilket tvingade mig att kasta mig ner på golvet och försöka få tag på den med bena. Det hade varit lyckat om det inte var för det att jag istället sparkade in den ännu längre under sängen (2ggr!) och jag kommer bara åt den från ett håll. Kvar under sängen spelade mobilen högt och jag drabbades av en mindre panik eftersom jag inte ville väcka de andra så jag börjar leta efter någonting långt att kunna peta på den med. Jag tar det bästa jag hittar: datasladden och efter att ha krypit in så långt jag förmådde mig och sedan försökt med lassokastning lyckades jag äntligen få sladden runt mobilen och jag kunde dra ut den igen. Snacka om kickstart!

Nu är klockan tjugo i nio (am) och jag har alldeles strax planerat att gå ut en rask morgonpromenad i julaftonssolen.

GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0