Gäsp

Nu har jag beställt en skolbok från Amazonas.com för 40kr! Detta är inklusive frakt på en begagnad bok i "Very Good" condition. Det är ju helgalet men så sjukt bra att kunna köpa böcker för 40spänn! Har Sverige något sånt tro? Min begagnade mattebok från Sverige kostar mig 250kr och det är utan frakt från Blocket.

Jag har gäspat non-stop sen jag gick upp. Börja känna av de sena kvällarna nu så förhoppningsvis lyckas jag dra mig själv i säng i tid inatt, typ 20.00? Nja, lite väl sent kanske. 18.00?

Borde lägga mig och ta en power nap. Om ett par timmar ska till Santa Monica och då lär jag ha piggnat till om jag ska orka, annars är det fasen mig lika bra att stanna hemma. Vilket iofs just nu inte låter allt för dumt.. Soffa, glass och slötittande på tv. Me likey!

Nej fan, dags att stänga av datorn. Och sen kanske ta lite Ben and Jerrys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0