DUNS - det var bara lilla jag som satte mig

Oj vad kul jag tycker det är att vara ute i sista minuten. Seriöst. Jag har lika kul varje gång jag inte kan göra saker i tid och sitter med en sista minuten press. HA HA HA!

Det är mattekursen som fortfarande gnager på mig. I flera månader har jag vetat om vad jag behöver köpa in för kurslitteratur och ändå så sitter jag nu en halv månad innan den börjar utan någon bok, formelhäfte eller miniräknare. Att jag dessutom missat att formelboken också ingick är ju ett under och att det slog mig i förra veckan att en miniräknare kan vara bra att ha... behöver jag säga något mer?

Nej flicka lilla, släpp nu det där och gå och ta dig en till godisbit. Och lite kaka. För livet blir bättre när man är tjock och fet - garanterat! Att vara smal är överskattat och när kläderna inte längre passar så är ju det en toppenbra ursäkt till att få köpa nya. Mehhry Kristmaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0