3am-10am

Wow, jag satt uppe vid datorn till 03.00 igår natt. Facebook, mail och skype var anledningen, och sen en förändring av bloggens layout (och mer ska det nog bli...). Sov sju timmar inatt men när jag vaknade upp kl10 var jag till min stora förvåning pigg och glad - piggare än jag varit när jag sovit 9 timmar. Hmm. Jag kanske har hittat det magiska receptet för en bra start på dagen?

Snart måste jag kila iväg till post office och köpa upp mig på en hög av frimärken. Förhoppningsvis lyckas jag få iväg julkorten så de kommer fram till sverige innan jul/i mellandagarna.

Måste hitta på något påhittat att göra med kycklingfilé också. Min uppgift att laga middag ikväll. Spääännande..


ps JiF gör godare jordnötssmör än Skippy. Nästa gång blir det Organic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0