No Sweeds on the American iTunes

Jag har blivit överlistad av iTunes. Jag kom över min noja med itunes store och bestämde mig för att ta det stora steget och registrera mig (har inte orkat läsa igenom avtalet tidigare) and so I did. Sen kom nästa steg; jag skulle nu köpa något - en låt för att vara mer exakt - som jag spanat in länge. Jag letar reda på låten, lyssnar att det är rätt (bara en extraförsökring ifall samma grupp skulle ha samma namn och titel på youtube som på itunes fast olika låtar iaf) och trycker sedan på "buy". Då kommer skylten Ogiltig (det stod på engelska men det kändes som det skulle bli fel mening om jag skrev Invalid) upp och säger att jag inte kan handla på den amerikanska iTunes Storen när jag kommer från Sverige. Och hur ändrar jag då till den svenska? Ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0