December

Imorse när jag vaknade rullade jag ur sängen, slog på datorn och började dagen med skypeträff med Annalina och Christoffer. Det är en trevlig start på dagen lär jag säga! Snö hade de tydligen där borta också, det måste jag säga känns bra exotiskt. Och kallt. Men nästan lite mysig. Ska strax sätta mig och titta på Julkalendern och då tillhör det ju faktiskt att det ska vara snö utanför fönstret..

Jösses, det är redan 1a december idag, bara 23 dagar kvar till julafton. Dags att börja julhandla känns det som nu. Haha, synd att jag är så sämst på det. Nej, en paketfri jul ger jag tummen upp för! Fast visst är det ju mysigt med paket som ligger under granen. Stora, hårda paket..

Får se om det blir en ny promnenad idag. Gick ju 5000 steg igår så då har jag ju något att slå.


(ps all eventuell associering utifrån texterna är på helt eget behåg och inget jag tar ansvar för...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0