Det finns

Nu ska jag berätta för er om ödet. Det finns faktiskt!
Igår kväll skulle jag gå in med en av min kusins leksaker till köket men på vägen dit var jag tvungen att gå in i badrummet där jag lägger ner leksaken och glömmer bort den. Imorse när jag går in i badrummet upptäcker jag leksaken men tänker "jag tar den senare" och går därifrån. Men efter en liten stund kommer jag på att det är lika bra att ta in leksaken i köket på en gång och går därför tillbaka till badrummet och upptäcker att jag glömt kranen på. Hade jag aldrig tagit in leksaken i badrummet igår, glömt den och sedan lämnat den där i morse hade jag aldrig gått tillbaka till badrummet igen och då hade badrumskranen fortfarande stått och runnit. Slump? I don't think so. It's motha fuckin' faith.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0