Det är inte ofta men visst kommer det

Som jag trodde så svek mitt sällskap mig så det blev bara jag och min kusin på en kortare promenad ut i duggregnet. Faktiskt ganksa skönt men eftersom jag gick utan regnjacka i mjukiskläder blev det kallt mot slutet. På fotbollsplanen var det 5 tappra små fotbollselever som trotsat regnet och deras Brittiske soccer coach sa något till mig som jag förstod hälften av. Jag nickar och ler - det funkar alltid haha!

Resten av dagen har gått till ärenden på bank, post office, fed ex and so on. En shoppingrunda i Santa Monica låg planerad men dissades av alla eftersom vädret fortsatte vara lika blött hela dagen. Men vad gör det om 100 år när allting kommer kring?

Imorgon är det nyårafton. Dra på trissor. Vad hände med året? Det känns som det var bara förra veckan som jag tog studenten samtidigt som det känns som 10 år. Time is an illusion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0