Dålig på att skriva

.. har jag blivit. Har däremot tänkt i flera dagar att "Nu ska jag sätta mig och uppdatera bloggen" och sen kommer det något annat i mellan. Jag ska bara... Så fort jag har... Efter det här så ska jag... Och sen är det kväll, jag är trött och bloggen blir jag gör det imorgon istället.

Kort uppdat:

26 - jullunch och julmiddag var jättebra och magen stod i fyra hörn som den absolut inte skulle. vi har dessutom med oss massvis med matrester hem som nu står i kylen och ropar "eat me, eat me!" (det är ju amerikansk mat). Det mesta av det är dock kakor och tårtor. Next year...

27 - lågtryck ute och jag hade huvudvärk hela dagen. Nice! Sen gick jag på långpromenad med. Det började oskyldigt med "jag ska bara gå till Ralphs och köpa.." och slutade i en tvåtimmarspromenad, 10 000 steg (måste varit mer, säkert glapp i ipoden efter tvätten hmm) och upptäckt av flera nya affärer som 99cent och ett besök in på Blockbuster.

28 - än så länge skulle jag ha gått på promenad i morse men blev sviken av mitt sällskap och därför blev det diskning, duschning och nu bloggning. får se vad resten av dagen har att erbjuda.


Mer detaljerad uppdatering om senaste dagarnas händelser kan komma senare. Jag ska bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0