Dagens mat

Det där med nyttig frukost och så gick ju raka vägen och helsikefyr då jag blev hungrig igen och istället för att ta något riktigt att äta stoppade i mig cheescake, cheescake och väldigt vitt bröd. Hm. Men jag kan ju meddela för den som behöver råd att cheescake tar bort sopsmak ur munnen. För de där tillfällena då tandborstning varken gör från eller till.. Till lunch/middag (luddag?minch?liddag?) försökte jag kompensera med fisk+sallad, en hammi-hammi-happi-tappi fisk (okej, så hette den inte riktigt.. men nästan). Sen åt jag precis två korv med bröd nu. Yey!
1-0 till Andrea? Jag tror det står 0-0...

Okej, jag vet vad ni tänker. Men för den som har lugna dagar (har ni testat? as-skönt kan jag lova!) så blir maten till slut det viktigaste för dagen. Och det behöver inte alltid vare fel. Just nu känns det väldigt rätt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Allie

Värst vad du har blivit "Hälsafixerad" då. Man kanske måste vara det om man befinner sig over there i och för sig...

2009-12-07 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0