Då fick vi smaka på andra bullar

Så har man åkt till IKEA och käkat svenska köttbullar. Fast jag måste säga att bullarna smakade inte riktigt som svenska köttbullar, mer knock-off alltså även om de för övrigt hade gjort ett bra jobb. Sen fick jag en sån där mystisk känsla igen eftrsom det ser precis lika dant ut på IKEA överallt så kändes det nästan som att vara hemma igen fast med annat klientel. Hm mysko.

Vi passade även på att handla lite mer julprylar att hänga upp i granen. Jäklar alltså vilket stilig gran vi har! Stor och lång och tät och fylld med ljus, kulor och diverse prylar.

Julprylar var inte den enda som inhandlades på IKEA. Sitter nu och smaskar på en sprillans ny burk med pepparkakor (jag äter kakorna, inte burken) och känner mig både glad och nöjd.
This is life, man.
Totally, dude!

Swedish meatballs med potatismos och lingonsylt.


Kräftor Som Smakar Som Kräftor Ska Smaka. Dagens middag (även från IKEA);
Svenska kräftor från Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0