Är inte klockan över tants sovdags?

Oj jösses vad trött jag är och klockan är hela 20.30! Fan, man håller på att bli en gammal tant men för varje jul som kommer har en jul redan gått och jag blivit ett år klokare, intelligentare och senilare. Men blir man väckt 07.45 utan chans till att somna om så får tröttheten bannemig vara berättigad haha.

Det blev ingen promenad idag. Men jag tänkte på den mycket! Visade sig dock att den där vinden utanför fönstret var kallare än jag trott och eftrsom jag nu gått och acklimatiserat mig efter varmare väder kan man ju inte tillåta sig gå ut i vinterkyla. Hrm. Men ärligt så tänkte jag på den där promenaden många gånger under dagens lopp.. och det är ju tanken som räknas. Right?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0