24 timmar kvar

Och så var det dagen före dopparedagen. Kan du tänka dig att det är julafton imorgon - redan?! Jäklar vad tiden går fort, det känns som det var oktober igår. Men oavsett om jag hinner med eller inte är det julafton imorgon och då ska vi fira jul här i huset! Ingen presentöppning blir det dock eftersom vi bestämde oss för att strunta i julklappar men jag ska fira med paradisask och pepparkakor. Haha, det slår mig nu att vi inte ens har fixat med julmat än.. det kommer säkert bli ris och fläskkotletter. Eller nej vad fånig jag är - vi åt ju fläskkotlett igår.

På Christmad day (då alla normala amerikaner firar (men vi är ju varken normala eller amerikaner)) ska vi iväg på julmiddag hos några jag inte vet vem det är. Men jag tror de är snälla, det lät så iaf på min morbror höhö.

Kalle Anka ska iaf ses för ingen jul utan allas våran Anka (nej, inte Anna). HO HO HO!

Kommentarer
Postat av: Anna Maja

2009-12-23 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0